ТИЖДЕНЬ ІНФОРМАТИКИ- 2017

З 4 по 10 грудня в рамках Всесвітнього тижня комп'ютерних наук в школі пройшов тиждень інформатики.

/Files/images/metodichna_robota/mo_matematika/InfoWeek2015.jpg

Гасло тижня: Майбутнє всіх професій – в інформаційних технологіях. Обираючи ІТ, ти обираєш майбутнє!

/Files/images/metodichna_robota/mo_matematika/Година коду.png

З 4 по 10 грудня в нашій школі пройшов традиційний тиждень інформатики. Він, як завжди, був проведений в рамках Всесвітнього тижня комп’ютерних наук, також цього року він був приурочений 50-річчю створення першої мови програмування для дітей ЛОГО та 50-річчю Дня інформатики в СРСР, з якого бере початок розвиток інформатики в Україні.

Цього тижня учні нашої школи разом із мільйонами школярів усього світу вже втретє взяли участь в глобальному заході “Година Коду”, присвяченому популяризації професій у сфері інформаційних технологій та програмування , стали учасниками конкурсів та проектів, пов'язаних з інформаційними технологіями та кодуванням.

Тиждень пройшов під гаслом: «Майбутнє всіх професій – в інформаційних технологіях. Обираючи ІТ, ти обираєш майбутнє!»

«Година Коду» - захід, який вже став популярним серед наших учнів. Більшість учнів нашої школи (2-А, 2-Б, 3-А,3-Г, 3-Є, 6-А, всі 7, 8, 9 класи, 11 клас) протягом тижня разом із мільйонами школярів усього світу взяли участь в цьому глобальному заході. Наша школа вже втретє приєдналася до цієї міжнародної освітньої акції, що спрямована на популяризацію ІТ серед учнів шкіл за допомогою проведення спеціально розробленого інтерактивного уроку інформатики. На «Годині Коду» наші учні ознайомилися з портретом українського айтішника, професіями, пов’язаними з ІТ, що мають найбільший попит в Україні, найвідомішими українськими ІТ-проектами та компаніями. Кожен спробував себе в ролі програміста. Так, найменші учні гралися-програмували у «Майнкрафт» та «Напиши першу програму з Angry Birds», а старші цього року кодували у «Ваяна: Мандрівка з кодом» та «Зоряні війни: Закодуй свою галактику». Всі уроки пройшли у активних розмовах-дискусіях. На завершення всі учасники уроку отримали сертифікати. (Захід підготували вчителі інформатики молодшої школи Твердохліб Г.О., Гадецька Т.П., Мисько О.М. та старшої школи Ошийко Т.М., Михащук М.В., Омельчук Г.В.)

Довідка
Акція «Година Коду» заснована у 2013 році організацієюCode.org. Великі ІТ компанії долучились до розробки навчальних програм, а глобальний рух підтримали Барак Обама, Білл Гейтс, Марк Цукерберг і чимало інших знаменитостей. Ця масова кампанія підтримується більш, як 400 партнерами та 200000 вчителями і залучає десятки мільйонів учнів у більш, як 180 країнах світу. За час існування ініціативи в ній взяло участь понад 460 мільйонів школярів зі 180 країн! «Година коду» стала популярною у світі саме через свій унікальний формат, який чудово допомагає відчути себе програмістом. У формі гри та зі зрозумілими інструкціями дитина за одну годину вчиться писати код, відразу бачить результат своєї роботи і пишається зробленим. Багатьом дітям це допомагає розпалити інтерес до навчання та розширити світогляд.

Учні молодшої школи цього тижня переглянули фільм про історію розвитку комп’ютерної техніки «Історія речей. Персональний комп’ютер», вчилися програмувати з Google та допомагали кролику пройти 6 рівнів в інтерактивному Doodle "Coding for Carrots", що був присвячений 50-річчю першої мови програмування для дітей ЛОГО. (Заходи підготували вчителі інформатики молодшої школи Твердохліб Г.О., Гадецька Т.П., Мисько О.М.)

Учні 6-7 их класів змагалися за звання «Володар клавіатури», 8-9 класи за звання «Кращий системний адміністратор», 6-9 класи на «Годині Коду» за звання «Кращий програміст».( Заходи підготували вчителі інформатики Ошийко Т.М., Михащук М.В., Омельчук Г.В.)

Для учнів 8-В та 11 класів вчителем Ошийко Т.М. були проведені уроки-квести "Від Junior до Senior" (11) та «Суперкодер» (8-В), на яких школярі шукали відповіді на питання, пов’язані з ІТ.

Вчителем інформатики Михащук М.В. був проведений урок –змагання з програмування в 11 класі "Анна і Ельза проти Ваяни", на якому змагалися дві команди учнів-програмістів.

Для учнів 7-11 класів вчителем Ошийко Т.М. був проведений 5-денний веб-квест «У світі інформаційних технологій та кодування», який пройшов у щоденних пошуках відповідей на питання, що пов'язані з інформаційними технологіями. Учні ознайомилися з історією криптовалюти біткойн та дослідили динаміку його зростання. Вони шукали інформацію про найвідомішого робота Софію та історію його створення. Дізналися про першу мову програмування для дітей ЛОГО та першу інтерактивну гру від компанії Google на стартовій сторінці, присвячену 50-річчю появи цієї мови. Школярі отримали знання про лінійні та двовимірні штрих-коди, навчилися створювати та розшифровувати QR-коди. Також вони дізналися про один з найуспішніших українських ІТ-стартапів - пристрій Petcube для домашніх тварин.

Велику зацікавленість учнів також викликали вікторини «Весела перерва» для 6-7 класів та «Аукціон балів» для 8- 11 класів, на яких можна було отримати бонусні бали з інформатики. Школярі шукали відповіді на непрості запитання та отримували нові знання із різних областей сфери комп’ютерних наук.

Протягом тижня учні також мали змогу ознайомитися з новинками в сферах кодування та інформаційних технологій на виставці стінгазет «Чи знаєте ви, що..?», яку підготували учні 8-А, 8-В, та 11 класів. Групи, що створювали газети, висвітили теми, пов’язані з популярними комп’ютерними іграми, мовами програмування, сервісами Instagram, Viber, фірмами Apple та Microsoft.

На тижні інформатики розпочали роботу над двотижневими проектами учні 7-А, 7-В класів -"Тиждень кодування у діаграмах Excel"(в рамках теми "Табличний процесор"), 8-В клас – відеоролик "Інформаційні технології в нашому житті"(в рамках теми "Об'єкти мультимедіа" ), 11 клас - "Світ кодування на інтерактивному плакаті"(в рамках теми "Основи алгоритмізації та програмування")

Вчителі інформатики намагалися залучити якомога більше учнів школи до заходів тижня, адже проведення таких заходів розвиває інтерес дітей до вивчення предмету, творчу уяву, художній смак, навички змагання, логічне мислення, посилює пізнавальну мотивацію, підвищує інтерес до активної творчої та самостійної діяльності, формує навички самостійності та роботи в команді. А вивчення програмування допомагає розвивати навички розв'язання задач, логіку та творчість. Розпочинаючи вивчення рано, учні отримують основу для успіху в будь-якій кар'єрі 21 століття.


Конкурси, проведені в рамках тижня інформатики

1. Конкурс "Володар Клавіатури" (6-7 класи)

2. Конкурс "Кращий системний адміністратор" (8-9 класи)

2. Конкурс "Кращий програміст" (7-9 класи)

3. Виставка -конкурс стінгазет з інформатики "Чи знаєте ви, що ..?" (8-11 класи)


Проекти

- "Тиждень кодування у діаграмах Excel" (7 класи, в рамках теми "Табличний процесор") - два тижні

- "Інформаційні технології в нашому житті" (8-В клас, в рамках теми "Об'єкти мультимедіа" ) - два тижні

- "Світ кодування на інтерактивному плакаті" (11 клас, в рамках теми "Основи алгоритмізації та програмування") - два тижні

/Files/photogallery/1640/IMG_5165.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5169.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5180.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5195.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5200.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5210.JPG


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування"

/Files/images/metodichna_robota/mo_matematika/Web-quest.jpg

5-денний веб-квест для учнів 7-11 класів пройшов у щоденних пошуках відповідей на питання, що пов'язані з інформаційними технологіями. Учні ознайомилися з історією криптовалюти біткойн та дослідили динаміку його зростання. Вони шукали інформацію про найвідомішого робота Софію та історію його створення. Дізналися про першу мову програмування для дітей ЛОГО та першу інтерактивну гру від компанії Google на стартовій сторінці, присвячену 50-річчю появи цієї мови. Школярі отримали знання про лінійні та двовимірні штрих-коди, навчилися створювати та розшифровувати QR-коди. Також вони дізналиля про один з найуспішніших українських ІТ-стартапів - пристрій Petcube для домашніх тварин.



ЩОДЕННИК ТИЖНЯ ІНФОРМАТИКИ


ДЕНЬ ПЕРШИЙ - ПОНЕДІЛОК

"Цікавинки про програмування" у 4-Б та 4-Д класах

Вчитель: Твердохліб Ганна Олексіївна

/Files/photogallery/1640/IMG_4951.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4952.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_4957.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4956.JPG

Година коду у 7-Б та 7-В класах

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

Hour of Code– глобальна ініціатива, яка проводиться з 2013 року з метою залучення десятків мільйонів учнів по всьому світу до занять з програмування. Цього року наша школа вже втретє приєдналася до цього проекту.

/Files/photogallery/1640/IMG_4892.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4904.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_4877.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4941.JPG

Вікторина «Весела перерва» у 7-Б та 7-В класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна


Конкурс "Кращий програміст"

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_4919.JPG

- 1 місце - Богданов Вадим (7-В) , Денісов (7-Б)

- 2 місце - Андрушков Сергій , Кузьменко Ярослав (7-В), Сташко Вероніка, Шкроб'як Антоніна (7-Б)

- 3 місце - Швей Євген, Несін Іван (7-В), Міщенко Олександр (7-Б)


Конкурс "Володар Клавіатури"

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_4932.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4872.JPG

7-Б клас

1 місце- Денісов максим - 87 симв./ хв.

2 місце - Алєксандров Ілля - 82 симв./хв.

3 місце - Павленко Вікторія - 80 симв./хв

7-В клас

1 місце- Кузьменко Ярослав - 136 симв./ хв.

2 місце - Терещук Максим 128 симв./хв.

3 місце - Торбенко Анастасія - 126 симв./хв


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування" - день перший

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_4911.JPG

Відповідь на питання дня: Біткойн. Дві піци.

Переможці: Торбенко Анастасія (7-В), Кот Олександр, Самченко Тарас, Сікалюк Михайло (8-В клас)



ДЕНЬ ДРУГИЙ - ВІВТОРОК

Інтерактивна гра "Вчимось кодувати з Google", вікторина "Історія комп'ютера" у 4-А та 4-Г класах

Вчитель: Твердохліб Ганна Олексіївна

/Files/photogallery/1640/IMG_4989.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4990.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_4992.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_4984.JPG

Година Коду у 3-А, 3-Г,3-Д, 3-Є класах

Вчитель: Гадецька Тетяна Павлівна

/Files/images/2017_2018/IMG_4999.JPG /Files/images/2017_2018/IMG_5002.JPG

Година Коду у 7-А класі

Вчитель: Омельчук Ганна Валеріївна

/Files/images/2017_2018/IMG_4993.JPG

Конкурс "Кращий програміст" та "Володар Клавіатури" у 7-А класі

Вчител:ь Омельчук Ганна Валеріївна

/Files/images/2017_2018/IMG_4994.JPG

Переможці конкурсу "Кращий програміст", 7-А клас

- 1 місце - Сметюхов Денис

- 2 місце - Новіков Данііл

- 3 місце - Борисов Дмитро


Переможці конкурсу "Володар Клавіатури", 7 А клас

1 місце - Дмитренко Дмитро - 108 симв./ хв.

2 місце - Мирончук Анастасія - 61 симв./хв.

3 місце- Чуйко В'ячеслав - 46 симв./хв


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування" - день другий

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

Відповідь на питання дня: Робот Софія, Саудівська Аравія, 19 квітня 2015 року, Android.

Переможці: Кот Олександр, Саблук Валерій, Сікалюк Михайло (8-В клас), Шан Ясмін, Хандусь Анастасія (10-А клас), Кохан Аліна, Шумський Максим (10-Б клас)



ДЕНЬ ТРЕТІЙ - СЕРЕДА


Година Коду у 8-А класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5012.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5031.JPG

Аукціон балів у 8-А класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5007.JPG

Конкурси "Кращий програміст" та "Системний адміністратор" у 8-А класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5014.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5024.JPG

Переможці конкурсу "Кращий програміст"

- 1 місце - Мамай Олександр, Татарчук Владислав (20 балів)

- 2 -3 місце - Клапоушенко Катерина Дреля Єлизавета , Сєдова (16 балів)

Переможці конкурсу "Системний адміністратор"

Шевко Ярослава, Мартян Марія


Година коду у 6-А класі

Вчитель: Михащук Маргарита Вікторівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5032.JPG

Конкурси "Володар Клавіатури" та "Кращий програміст", вікторина "Весела перерва" у 6-А класі

Вчитель: Михащук Маргарита Вікторівна

Переможець конкурсу "Кращий програміст"

Куценко Віталій (20 балів)

Переможці конкурсу "Володар Клавіатури"

1 місце - Куценко Віталій - 120 симв./ хв.

2 - 3 місце - Захараш Дмитро - 70 симв./хв., Соколов Олександр- 70 симв./хв


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування" - день третій

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

Відповідь на питання дня: Дудл, 4 грудня 2017 року, 50 років мові програмування для дітей ЛОГО

Переможці:Кривой Володимир, Несін Іван (7-В), Кот Олександр, Саблук Валерій (8-В), Хандусь Анастасія, Шан Ясмін, Щур Антон (10-А), Сівко Марія, Шумський Максим, Кохан Аліна (10-Б)



ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ - ЧЕТВЕР

Правила безпечної роботи в Інтернеті з героями Minecraft. Година коду Minecraft. Алгоритми від Google. 2-А, 2-Б клас

Вчитель: Мисько Олександр Миколайович

/Files/photogallery/1640/F0EA2CE0E7784CE999077A630FDEACB4.jpg /Files/photogallery/1640/878CBA54A09945A59213FDA778EA19BA.jpg

Година Коду. Урок-квест "Від Junior до Senior" в 11 класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5040.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5048.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5042.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5059.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5071.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5066.JPG

Година Коду. Конкурс "Анна і Ельза проти Ваяни" в 11 класі

Вчитель: Михащук Маргарита Вікторівна

Переможці конкурсу (команда Ваяни): Сторожук Д, Храмова А., Даніленко Є., Барановська І., Шуба Д, Бойко О.

/Files/photogallery/1640/IMG_5150.JPG

Година Коду у 6-В, 8-Б, 9-В класах

Вчитель: Михащук Маргарита Вікторівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5142.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5143.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5151.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5153.JPG

Переможці конкурсу "Кращий програміст" , 6-Б клас

1 місце - Пархомей В, Рябчун С., Лахматов А (16 балів)

2-3 місце - Пірогов Ю., Самозван Д., Вовнюк Д., Жаніна Д., Ємець О., Фомичова М. (15 балів)

Переможці конкурсу "Кращий програміст" , 8-Б клас

1 місце - Аюбов Н., Калуга Ю., Лахматов А (17 балів)

2 місце - Євтушенко М., Рябенко С. (16 балів)

3 місце - Клєвцов А., Доброріз А. (16 балів)

Переможці конкурсу "Кращий програміст" , 9-В клас

1 місце - Зорін І., Аврамчу В., Лахматов А (17 балів)

2- місце - Білецька М., Кришнівська Д. (16 балів)

3 місце - Терещенко О., Кочин М. (15 балів)

Переможці конкурсу "Системний Адміністратор", 8-Б клас

1 місце - Поліщук С., Радішевський С.

2 місце - Клєвцов А., Доброріз А.

3 місце - Євтушенко М.

Переможці конкурсу "Системний адміністратор" , 9-В клас

1 місце - Сідак Богдан

2 місце - Смірнова Д., Якименко А.

3 місце - Воробель Н., Кабалик М., Шеренгова А.


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування" - день четвертий

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5034.JPG

Відповідь на питання дня: QR- код. Японія. Цифри— 7089.Цифри і букви (включаючи кирилицю)— 4296. Закодовано сайт нашої школи

Переможці: Кривой Володимир, Богданов Вадим, Стасюк Ольга (7-В), Кот Олександр (8-В), Шан Ясмін, Хандусь Анастасія, Климанський Тарас (10-А), Кохан Аліна, Шумський Максим, Сівко Марія (10-Б), Трохимчук Роман, Кострубіцький Ростислав (11)



ДЕНЬ П'ЯТИЙ - П'ЯТНИЦЯ


Година Коду. Урок-квест "Суперкодер" у 8-В класі

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5134.JPG

/Files/photogallery/1640/IMG_5076.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5092.JPG
/Files/photogallery/1640/IMG_5084.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5099.JPG

Година коду. Вікторина "Аукціон балів". Конкурс "Кращий програміст" у 9-А, 9-Б класах

Вчитель: Михащук Маргарита Вікторівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5136.JPG /Files/photogallery/1640/IMG_5141.JPG

Переможці конкурсу "Кращий програміст"

1 місце - Котовський Д. (17 балів)

2-3 місце - Жук Д., Негрій Н., Дорошенко А, Коханець Є., Ковальчук Д, Друзь О.,Кузьменко С., Левин А., (14 балів)


Веб-квест "У світі інформаційних технологій та кодування" - день п'ятий

Вчитель: Ошийко Тетяна Михайлівна

/Files/photogallery/1640/IMG_5126.JPG

Відповідь на питання дня: Petcube - пристрій який дозволяє за допомогою смартфону спілкуватися із домашнім улюбленцем на відстані,через мобільний додаток дистанційно стежити, розмовляти і грати у лазерні ігри із домашнім улюбленцем. Наразі IT-шники зібрали гроші на новий гаджет -Petcube Bites (господар на відстані зможе покликати улюбленця і за допомогою пристрою викинути йому порцію корму) і Petcube Play (пристрій для ігор).

Переможці: Кривой Володимир, Стасюк Ольга, Кушнірчук Ольга (7-В), Кот Олександр, Піскун Крістіна (8-В), Хандусь Анастасія, Шан Ясмін, Климанський Тарас (10-А), Сівко Марія, Шумський Максим, Кохан Аліна (10-Б), Трохимчук Роман (11)

Кiлькiсть переглядiв: 55